کاپوچینو تورابیکا

کاپوچینو گوددی

کافی میکس آلتونسا

هات چاکلت

علی کافه

قهوه فوری کلاسیک

قهوه فوری کلاسیک

قهوه کلاسیک یا نسکافه کلاسیک هیچ فرقی با همدیگر ندارند. مهم کیفیت قهوه فوری می باشد.

قهوه فوری کلاسیک چیست؟

قهوه فوری کلاسیک از مشتقات قهوه می باشد به عبارتی نوعی از نسکافه می باشد که قابل حل در آب جوش می باشد و میزان کافئین قهوه کلاسیک بالاتر از نسکافه گلد می باشد. از انواع آن می توان به قهوه کلاسیک هند، لهستان، برزیل و قهوه فوری کلاسیک مولتی کافه اشاره کرد.

خواص قهوه کلاسیک

چون قهوه کلاسیک از مشتقات قهوه است پس خاصیت آن هم مثل قهوه است. مثل رفع خستگی و کسلی و ایجاد شادابی و انرژی و همچنین کمک به از بین بردن گرفتگی عضلات.

از دیگر موارد می توان به کاهش چربی و کمک به لاغری اشاره کرد.

قهوه کلاسیک فله

قهوه فوری کلاسیک فله یا پودر قهوه کلاسیک کیلویی معمولا در کیسه های 5 کیلویی در بازار عرضه می گردد. معمولا در این حالت قیمت مقرون به صرفه تر از حالت بسته بندی می باشد. معمولا در فروش عمده نسکافه کلاسیک از این روش استفاده می شود اما در آشغالدونی شما می توانید در هر وزنی نسکافه گلد تهیه کنید.

قیمت قهوه کلاسیک فله

معمولا در بازار با توجه به حجم خرید قیمت قهوه کلاسیک متفاوت خواهد بود مطمئنا کیسه های 25 کیلویی قهوه کلاسیک در هر کیلو بسیار ارزان تر از هر کیلو در کیسه های 5 کیلویی است.

طرز تهیه قهوه فوری کلاسیک

طرز تهیه قهوه فوری کلاسیک به این صورت است که اول دانه های خام قهوه را در دستگاههایی که مخصوص بوداده کردن است و به آنها “دستگاه روستر” گفته می شود، می گذارند تا پخته شود. بعد از آن آسیاب می شوند. سپس با آب قاطی شده در مخزن هایی قرار می دهند تا دم بکشد.

سپس با کمک فیلتر تفاله از عصاره جدا می شود. بعد از آن دستگاههای مخصوصی قهوه را در مخزنی خلایی که هوای داغ در درون آن جاری است اسپری میکند.

و نهایتا قهوه خشک شده و محصول نهایی قهوه کلاسیک است.

 

سبد خرید

خریداران محترم با توجه به عدم ثبات در بازار ارز امکان خرید از سایت وجود ندارد